Jump to content

Emre_zr

Members
  • Content count

    127
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Emre_zr last won the day on November 1 2019

Emre_zr had the most liked content!

Community Reputation

28 Excellent

1 Follower

About Emre_zr

  • Birthday 10/09/1992

Converted

  • Admin Teşekkürü
    No

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Emre_zr

    Deathcurl Mü?

    Gayet normal duruyo merak etme bu duruşta problem yok
  2. Emre_zr

    Cüce Kayman Timsahi

    Bir emek var ve emeğe saygı lutfen...
  3. Emre_zr

    Tarantulam Amuda Kakmaya Çalışıyor?

    Fotoğraflardan anladığım kadarıyla sadece o köşede yapiyo bu hareketi, o bölgeye ağ çekmiş olabilir ve gorunmuyodur bu yüzden öyle duruyo olabilir. Yani aslinda ağ var ama amuda kalkmış gibi gorunuyo olabilir. (Cem Yılmaz'ın kesin ip var lafı geldi aklima)
  4. Tarantula satıyormusun hertür olur fiyatı uygun 150tl

    Lasiodara parahybana arıyorum 

     

  5. yer neresi? bu arada üreticilerden sadece sling bulabilirsin juvenile bulabileceğini düşünmüyorum
  6. Ünlemin amaci dikkatli olunması anlamına geliyor, derdim kimseyi soğutmak değil, tam tersine araştırma yapılıp bilgi sahibi olmasını saglamak
  7. Araştırmadan canlı almayın!! Kabuk attıktan sonra 1 hafta yemek verilmez.
  8. Emre_zr

    İlk Deneyimim.

    Bir-çok uysal türle handling yapilabiliyo ama bunu olabildiğince az yapmalısın ki stres yasatmayasin hayvana. Bendekilere bile 3-4 ayda bir belki handling yapıyorumdur. Ayrica smithi cok fazla bombolar, handling yaparken veya yapmaya çalışırken, bilgin olsun
  9. Emre_zr

    Başlangıç İçin Uygun Tarantula

    Ve pulchrayi bulamazsın 😂
  10. Emre_zr

    Aphaenogaster Splendida

    Kraliçe boyu 8-10 cm derken?
  11. Emre_zr

    Oluklu Kertenkele Beslemek?

    Linç is coming Kardeşim yerli türlerin beslenmesi ve doğadan toplanması hem yasak hem de hobiciler için aşırı ters bir durumdur. Doğadan canlı toplanmamalı, bu paylaşıma çok pis linç yersin
  12. Emre_zr

    Murinus Yuva

    yuva yapması normal
  13. Sling tarantulaya su kabı koymana gerek yok direk cikarabilirsin
  14. Emre_zr

    Tarantulmın Durumu Hakkında

    çok küçük handling yapmamaya özen göster çok çabuk zarar görebilir. Ayrıca su kabını çıkar nemlendirme yapman yeterli. Hiçbir slingde su kabı kullanmam, gerekte duymadım

Copyright © 2013 Reptula.com Tüm hakları saklıdır.


5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@reptula.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.

×