Jump to content

Emre_zr

Members
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Emre_zr

  • Birthday 10/09/1992

Converted

  • Admin Teşekkürü
    No

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Emre_zr

    Guinea Pig Arıyorum.

    Ankara içi elden alabileceğim "guinea pig" yavrusu arıyorum. Satılık veya SAHIPLENDIRMEK isteyen varsa iletişime geçsin. Ailecek hayvan severiz. 1 hamster ve 1 muhabbet kuşuna 1 tane de guinea pig ekleyelim dedik.
  2. Emre_zr

    Hobi alanım.

    Trolün dibi
  3. Emre_zr

    Enigma Sendromu Nasıl Anlaşılır?

    Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim öyle yapıcam artık
  4. Emre_zr

    Enigma Sendromu Nasıl Anlaşılır?

    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim
  5. Emre_zr

    Enigma Sendromu Nasıl Anlaşılır?

    Tekrardan teşekkür ederim peki diğer yazdıklarım konusunda bir bilgilendirme yapabilecekmisiniz acaba?
  6. Emre_zr

    Enigma Sendromu Nasıl Anlaşılır?

    Yorumunuz için teşekkür ederim bunu araştırdım ve merak ettiğim şey resimdeki canlıda enigma sendromu olduğunu nasıl anlarım
  7. Öncelikle herkese merhaba. Resimde gördüğünüz geckoyu almayı düşünüyorum. Forumda morphunun W&Y enigma olduğunu söylediler. Ama enigma sendromu olabileceğini dikkat etmem gerektiğini söylediler forumda. Benim merak ettiğim enigma sendromu olduğunu nasıl anlarım. Canlıyı aldıktan sonra bir sorunla karşılaşmak istemiyorum. Ve bu morphun nasıl bir morph olduğunuda merak ediyorum değerli bir morph mu yoksa sık görülebilen bir morph mu? Isıtıcı pedi yanında biraz canlı yem ve gecko toplam 400 tl sizce bu fiyat nasıl?
  8. Emre_zr

    Geckomun morphu ne?

    Bunlarda bahsettigim canlinin yeni resimleri. Suan bende degil almayi dusunuyorum morphu hakkinda w&y dediniz ama birisi sendromlu olabilir dedi bu ne anlama geliyo ve bunu nasil anlariz? Morph olarak degerli bir tür mü yoksa sıkça rastlanan bir tür mü?
  9. Emre_zr

    Geckomun morphu ne?

    Oncelikle teşekkür ederim. Sendromlu derken nasil yani biraz daha acabilirmisiniz? Almayi dusunuyorumda
  10. Emre_zr

    Geckomun morphu ne?

    Bu yavru geckonun morphu nedir, nasil bir morphtur acaba acil yardimci olur musunuz?
  11. Emre_zr

    Gecko Üretimi Ve Alımı Konusunda Yardım

    1. Şuan dubia ve tartara almaya karar verdim ama ek olarak un kurduda alabilirim. Kalsiyum olarakta d3'lü ve d3 olmayan iki ayri kalsiyum var nasil vermem gerektigini arastirmistim onlari alicam. 2. Uretim olarak ilk aldığımda uretime baslamadan canlilari daha iyi tanimaya calisicam saglikli olmalari onceligim çünkü. Ve uretime disi sayısını artirdigimda baslicam, adım adım ilerlicem. 1e-1d geckodan 1 ay sonra diger disileri almayi planliyorum. Ama daha gecko bulamadim piyasada ☺ 3.soyledigine cok katılıyorum. İşin kurdu olmak onemli. Zamaninda farkli canli turleri besledim hatta yukarida da soyledigim gibi yetistirdim ama surungenler daha cok dikkatimi cekiyor ve artik zamani geldiğini düşünüyorum 😊
  12. Emre_zr

    Gecko Üretimi Ve Alımı Konusunda Yardım

    Ayrıca dubia ve tartara daha cok aklıma yatmaya başladı onceligim onlar olacak
  13. Emre_zr

    Gecko Üretimi Ve Alımı Konusunda Yardım

    Yorumunuz için teşekkür ederim 😊 fiyatlarina bakmistim internette ama un kurdunu bile 500 gramini 80 tl civarinda satiyorlar oyle olunca bende kendim uretmeyi düşündüm. Satin alma konusuna gelince bu konuda deneyim kazanmak istiyorum cunku ilerki hedefim faha farkli, mesela gecko sayisini artirmak gibi. Uretim konusunda da sunu belirteyim alır almaz ben hemen uretim isine baslamicam oncelikle canlilari gozlemlemem gerek istedigim gibi beslenmeleri ve istedigim agirliga gelmeleri gerek, saglik durumlari da benim icin onemli sadece bu ise baslamadan once tum bilgilere sahip olmak istiyorum. Uretim isine gecko sayisini artirdigimda baslamayi dusunuyorum. Bir cift gecko ile uretime girismek sacma olur zaten benim icin 😊 onceligim bu canlilari anlamak ve bunuda besleyip deneyimleyerek ogrenebilirim. Verdiginiz bilgiler için tesekkur ederim 😊
  14. Emre_zr

    Gecko Üretimi Ve Alımı Konusunda Yardım

    Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. 1. Un kurdunu yeterli gördüğüm için değil sadece hepsini uzun uzun yazmak istememistim sanırım hata yapmışım. Çünkü zaten buraya yazma nedenim yardım almaktı. Sadece un kurduyla beslemenin zararli olduğunu zamanla canlıda aşırı yağlanma yapacağını veya farklı sonuclar doguracagini biliyorum. Tabiki sadece un kurduyla beslemicem farkli canli yemlerde uretmeyi istiyorum ama hangisi olmali bu konuda yardımcı olunmasini istiyorum. 2. Daha sonra erkeğin yanına dişiler alıp koloni olusturma fikrim vardi. Baslangicta 1e-1d ayri teraryumlarda bakilmasi gerektigini soylediniz ve bu benim icin guzel bir bilgi oldu tesekkur ederim. Benim istedigimde bu sekilde bilgilendirici yorumlar. Verdiginiz bilgiler için tesekkur ederim 😊 Diger arkadaslarda tepki gostermek yerine bilgilerini paylasabilirlerdi...
  15. Emre_zr

    Gecko Üretimi Ve Alımı Konusunda Yardım

    Bu anlamadan dinlemeden önyargiyla yaklasma sebebiniz ne? Canli yem cesitlerini, geckolarin morphlarini, teraryum yapilarini ic dizaynini felan her seyini arastirdim ve biliyorum. Hatta gecko turlerinden sonra planlarimda daha farkli turlerde var. Yani anlayacaginiz hic birsey bilmeyen bodoslama ortaya atlayip gecko alacam ben diyen biri degilim. Sadece yardim istedim! Onlarin canli oldugunun bilincindeyim 25 yasindayim. Simdi cikar yasla ne alakasi var dersinizde siz. Lise yillarinda chichlid turu baliklari uretmis biriyim 4 akvaryumum vardi. Sokaga atılmış cins kopeklerin bakimini yapip ucretsiz sahiplendirmis biriyim universite yillarimda. Simdi bana burda hayvan bilincinden bahsetmenize gerek yoktu. Bu platform ayni zamanda yardimlasma platformu diye biliyordum ve bende sadece yardim istemiştim.

Copyright © 2013 Reptula.com Tüm hakları saklıdır.


5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@reptula.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.

×