Jump to content

Crested

Members
  • Content count

    367
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Crested last won the day on July 7

Crested had the most liked content!

Community Reputation

91 Excellent

2 Followers

About Crested

  • Birthday April 20

Converted

  • Admin Teşekkürü
    Yes
  • Hakkımda
    Hello World.

Recent Profile Visitors

1,118 profile views
  1. Crested

    Cüce Kayman Timsahi

    Vikipedi Erkekler En Fazla 1,5m'ye Ulaşabilir diyor.Siz 3 Metre Yazmışsınız Mesela. Demek İstediğim Özenerek Yapın ya da Hiç Yapmayın Bilgi Kirliliği Olmasın.
  2. Crested

    Cüce Kayman Timsahi

    Çok biliyorsanız kendiniz yazınız lafı saçma geldi. yazı Google translateden kopyala yapıştır yapılmış. Zaten bilgilendirici olmayan bir yazı hatta benim bu yazıdan öğrendiğim tek şey türün adı diyebilirim ne teraryum boyutundan bahsedilmiş ne sıcaklık değerlerinden.En azından detaylı Bi kaynağı Google çeviriye kopyala yapıştır yapsaydınız.
  3. Crested

    Bitkin Yaşlı Kirpi

    Kirpiler etçildir(böcekçil). Salatayı su ihtiyacı karşılamak dışında yemezler. evde canlı yem besliyorsanız ondan verebilirsiniz yoksa kedi köpek maması da yerler diye düşünüyorum.onun dışında dikkatli olmaya çalışın kirpiler memelidir. Yabani memelilerden hastalık kapabilirsiniz(kuduz vb.) ısırılmamaya özen gösterin. Sunduğunuz yemi yerse misafir edin kabul etmiyorsa bırakın doğaya.
  4. Crested

    Onuranhur 20 E Denizli

    Hoşgeldiniz, Keyifli vakit geçirirsiniz umarım. Muhabbet kuşunuzun davranışları çok ilginçmiş gerçekten.
  5. Hayvana su içir termometre 29u gösteriyor daha soğuk Bi yere al
  6. Crested

    Kutudan Çıkan Jel

    Antalyaçekirgeden galiba kargo aynısı banada geldi
  7. Crested

    Blaptica Dubia Bilgi

    Roach chow nedir nasıl yapılır onun da konusunu açarsan güzel olur
  8. Crested

    Crested Geckolarda Boş Yumurtlama

    Yapabilir, toprak vs koymana gerek yok zaten yumurta boş. eggbound olucakmı diye takip etmen Lazım
  9. supplementler önemli multivitamini verme sıklığını arttırabilirsin iyileşmenin hızını artırıcağını düşünüyorum geçmiş olsun
  10. Crested

    Mbd Varmı

    Leopard geckom 15 gündür nadiren yemeye başladı(4-5 günde bir) dün de atak yapmaya çalıştı.ağzından düşürdü bidaha almadı.ben de mbdden mi merak ediyorum. Normalde kalsiyumunu vs. Eksik etmedim ama az yemeye başladığından beri az kalsiyum yiyebiliyo. Mbd mi foto bırakıyorum 20200622_1.mp4 Adult dişi
  11. Crested

    Crested Gecko Safe Plant

    Listede Latince adıyla aratırsanız bulursunuz mutlaka
  12. Crested

    Dragon Yaraları Hakkında

    Yara ayağının altında ondan dedim başka nerde yarası var
  13. Crested

    Dragon Yaraları Hakkında

    bu yaralar nasıl oluşmuş?.ısı kayasından yanık mı oluşmuş?
  14. Crested

    Ölüm Rulosu

    timsahların yaptığı death rolldan bahsediyo galiba.internette arattığımda enigmanın semptomlarından biri yazıyo yem yediği sürece bişey olmaz sanıyorum
  15. Crested

    Üç canlı

    Ekstra olarak Cam kurbağası

Copyright © 2013 Reptula.com Tüm hakları saklıdır.


5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@reptula.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.

×