Jump to content
Sign in to follow this  
AlihanK.

Jako Papaganım

Recommended Posts

31.05.2014 Tarihinde ailemize katılan Haydut yabaniydi ve yanına yaklaşıldıgı zaman hırlıyordu ama zamanla sabrederek elden yem yedirmeye alıştırdım şuan kendini sevdiriyor kuyrugunu ve kanatlarını rahatlıkla seviyorum bütün gün kafes dışında oldugu için hem o mutlu hemde ben mutluyum :) Tek kötü yanı sabah 7 gibi konser vermeye başlıyor ben cok uzatmadan Haydutun resmini paylaşıyım şuan kışlık olan evinde kalıyor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konseri merak ettim ;) Papağanlar gerçekten çok güzel canlılar ve iyi ilgilenildiği zaman güzel bir arkadaş oluyorlar.

Maşallah çok sevimli :nazar: :nazar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haydut, Naber ve Oglum kelimelerini söylüyor. Ona karşı yapılan hiç birşeyi unutmayan bi canlılar cok iyi taklit yapıyor evde besledigim bi canlıdan cok evladım oldu o benim. Rahat etsin diye kafes yaptırdım yazın orada duruyor ama orası soguk oldugu için bi kücük kafesinde salonda duruyor gönlüm el vermedigi için bende bütün gün dışarı cıkarıyorum yatmadan yatmaya kafeste duruyor buda bize alışmasında büyük bir etken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

maşallah,genç ve güzel bir jako.ne kadar birbirine ters canlılar olsada sürüngenler ve kuşları birbirlerinden ayıramıyorum.Temin ettiğiniz yer hakkında bilgi verebilirmisiniz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Öncelikle Teşekkür ederim hepinize  daha güzeli sizin olsun :) Hayvanat Bahçesine canlı getiren bir abim tarafından bana hediye olarak geldi ücret ödemedim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harika canlilar, bende de subat 18 2014 dogumlu el uretimi tabiri caisse CB :) bir jako var ismi corc suan 10 aylik. 6 aydir benimle beraber ve artik tepemden inmiyo nereye gidersem arkamdan geliyo :) Bazi zamanlar bunaltiyo bile diyebilirim :) Yaninda kufur etmemeye calisiyorum cunku inanilmaz bir sekilde hic ummadiginiz bi anda catir catir kufur etmeye basliyo. Suan 17 kelime konusuyo (4 ü küfür) :) her ay ortalama 3 kelime falan ogreniyor. Bu ay icinde tüyünu cinsiyet tesbiti icin DNA analizine gondericegim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biliyorum ancak kuyrugunu cekmeye kıyamam yanına eş almayıda düşünmüyorum zaten bu kadar Evcilleşmişken uzaklaşmasını istemem köpek gibi hırlayan kuş şimdi yanımdan ayrılmıyor öpücük veriyor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bende tuy degisimini bekliyorum. Alttan yeni kuyruk tuyu cikarken eskisi dusuyor , direk onu alip yollicam. O sekilde de oluyormus. Tuy cekmek eziyet hayvana bencede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Copyright © 2013 Reptula.com Tüm hakları saklıdır.


5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@reptula.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.

×