Jump to content

Absolution

Members
  • Content count

    38
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Absolution last won the day on September 10

Absolution had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Absolution

    Un Kurtlarım Neden Simsiyah Oldu

    ozaman ısıdan kaynaklı ölmüş hayvanlar
  2. Absolution

    Un Kurtlarım Neden Simsiyah Oldu

    ölmüşler ancak çok dayanıklı hayvanlardır nasıl hepsini öldürebildin havasız mı bıraktın içinde hiç su temin edebilecekleri patates filan yokmuydu ?
  3. Absolution

    L5 İncei Kaçti (Acil)

    yaş kaç dostum hobi de yenisin galiba ? balkonda kaçtıysa ve bulamadıysan hayvan özgürlüğüne kavuşmuş boşver derim ancak neden balkonda onu anlamadım balkonda bakmak çok yanlış zaten devam edilseymiş kış aylarında hayvan ölecekmiş kendiliğinden. zehir olarak da bir çok tür gibi zehirleri arı sokması kadar . hareketli olması konusunda bütün tarantulalar korktuklarında kaçma eğilimindedir uysal olması gereken türde kaçar tehilikeli farz edilen türde normal bir şey birde hayvanın karakterine ve ona yaklaşıma görede değişiyor. Ama sana önerim bence besleme tarantula annen babandan gizli olmaz bu işler yol yakınken bırak
  4. Absolution

    Mold ( Küf ) Sorunsalı

    düşündüm ama temin edemedim birde çok fazla üreme ihtimalleri var bazı türlerinin yanlış bir tür alıp yaşam alanın görüntü ve dengesi bozmak istemedim
  5. Absolution

    Karıncam Yeni Yaptigim Outworld U Kazıyor

    şimdi alçı olduğu için onların yerini değiştirmek için yapabileceğin şey az nasıl yani misal genelde yer değişimleri ışıkla olur çünkü saydam bir tarafları vardır yaşam alanlarının ama bunlar direkt alçıyı deldikleri için büyük ihtimal üstünde ışık bıraktığında rahatsız olmayacaklar. sen yinede böyle bir masa lambası aç yutongu karart burayı aydınlık bırak bakalım bir gün zaman geçsin geçecekler mi bakalım. geçmezlerse eğer yapacak şey az yani asitik bir şey koyabiliriz rahatsız olsunlar çıksınlar diye aşırı nem verebiliriz ama bunlar zarar verecektir hayvanlara koloninin boyutu küçükse bence el ile manuel geçim yapılabilir. ama o yutongu outworld düzeltmen lazım yoksa gene aynı şeyler olacak.
  6. Absolution

    Ilk Işci Çıktı

    steril ve içinde katkı maddesi olmayan ürünlerden olduğu müddetçe bizim yediğimiz her şeyi verebilirsin tuzdan uzak dur protein olarak hemen kolayca temin etmen için sütaşın diyet peyniri var onu alıp suda yıka 0 tuz tatsız tutsuz bişey onu verebilirsin idareten ama en kısa zamanda un kurdu tohum gibi şeyler temin etmen lazım yoksa koloninde problem çıkabilir
  7. Absolution

    Karıncam Yeni Yaptigim Outworld U Kazıyor

    geçmiş olsun sana kocaman bir hadi orda diyip kendi yuvalarını yapıyorlar outworldun toprağı çok fazla azalt onu birde ışıkta bırak outworlda güzel gözüksün diye kum tarzı bişey koyma ben seramik kilinden yapıyorum kuruyunca hem görüntü olarak çok güzel oluyor hem güzel şekil veriyorum hemde karınca kazamıyor
  8. Absolution

    Mold ( Küf ) Sorunsalı

    bütün yaşam alanlarına aynı oranda nem veriyorum tek sorun bunda enterasan terrariyum boyutlarıda 5 i ile aynı boyda
  9. Absolution

    Mold ( Küf ) Sorunsalı

    Merhabalar, 1 aydır bir promlem yaşıyorum nedeni nedir tartışalım istedim. Adult Poecilotheria Regalis yaşam alanımda durmadan küf oluşuyor diğer hiç bir canlım da yaşamıyorum böyle bir problem tamam küf oluşması normal zaman zaman substrat'ı değiştiriyorum ancak ben bu yaşam alanını bir ay içinde 3 kere temizledim içinde ki her şeyi attım katı olan tüm süs,dekor ne varsa kaynar suda yıkadım beklettim durmadan tekrar ediyor yine ufak ufak başladı nemi de fazla tutmuyorum çıldıracağım asıl sorum şudur yabancı forumlarda gezinirken adamın biri şey yazmış aşırı küf oluşumunun bir mantar türü ile karıştırıldığını yaşam alanını ne kadar temizlerseniz de bu mantarın polenlerinin tarantulanınız kıllarında kaldığını ve bu sayede değişim olsa dahi tekrar ediceği yönünde hayvanı suyla yıkayamıyorum hali ile ne yaparsam bu sorunun önüne geçerim doğruluk payı nedir karıncalarda mite olmasın diye limon koyarım arada aynı taktik bunda işe yarar mı ?
  10. merhabalar,1 ay önce hatta 1.ay 2 hafta olucak bir muticus sling aldım l4 geldiğinden beri yemek yediremedim hayvanın abodemeni iyi durumda şişkin dolu ama premolt gibi davranmıyor inanılmaz aktif durmadan kazıyor yuva yapıyor durmadan bir haraketlilik içinde. Benim toplam 9 tarantulam var adult olanda sub adult olanda sling olanda var genelde yemek yemediklerinde kabuk için hazırlık halinde ya da doygun oluyorlar hepsinin günlüğünü tutarım biraz endişelendim açıkcası neden yemediği konusunda. Türe bakan varsa deneyimlerini paylaşsın lütfen Dediğim gibi kabuk atmaya hazırlık gibi davranmıyorçok haraketli aktif
  11. Absolution

    Dolandırıcı

    sen ne kadar dolandırıldın ne kadar para kaybettin ?
  12. Absolution

    Dolandırıcı

    Ben fotoları googleda aratıyorum başka yerde varmı diye yani zaten 250 tl üstü herşeyi elden almak lazım bence özellikle yılan ve adult tarantulalarda ki onların fiyatları baya 700 den başlıyor öyle ilana güvenip para yollamam ben güvenli mi bilindik birimi bilmeden
  13. Absolution

    Test Tüpü Biraz Kirlendi Değistirmeliyim ?

    Bir an önce sayıları artısında otur güzel bir yuva yap bunlara yutongdan hobinin bence en zevkli kısmı
  14. Absolution

    Test Tüpü Biraz Kirlendi Değistirmeliyim ?

    yok olmaz öyle bişey suyunu şekerli suyunu proteinini ver ama abartmadan yemediklerini kontrol et içmedikleri sıvıları temizle hep yemediklerini temizle orda kalmasın pisletmesinler hayvanlar kendileri geçicekleri için yumurta yeme olmaz yani ben daha önce karşılaşmadım ama 4 hafta beslememiştim kardeşime outworlde yemek at demiştim kendisi atmış ama bağlantı tüpünün ucunu açmamış SALAK geldiğimde 40 yumurta filan vardı hepsini yemişlerdi ama bu hayatta kalma gibi düşünebilirsin birde yanlış hatırlamıyorsam bazı türler ne kadar aç kalsada hiç bir şekilde yemiyor yumurtasını benim kolonim Tapinoma melanocephalum idi senin ki sanırım Tetramorium caespitum yiyeceklerini sanmam görmedim duymadım daha deneyimli arkadaşlar bilgilendirsin bizleri görürlerse
  15. Absolution

    Test Tüpü Biraz Kirlendi Değistirmeliyim ?

    bana sanki nemden dolayı orda oluşan bir pislik gibi geldi işte küf olabilir mantar olabilir karıncanın kiride olabilir bazı türler çok kirli olabiliyor sorun olmaz ama kafanı çok kurcalıyorsa çıkar üzerindeki ışığı kesen kağıdı koya yaına yeni temiz tüp kafa onu ışık almayacak şekilde karıncalar kendileri geçer zaten yumurtaları kendin bence yerinin değiştirme bırak onlar yapsın işi

Copyright © 2013 Reptula.com Tüm hakları saklıdır.


5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@reptula.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.

×